Intrebari frecvente

  • Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile. De asemenea, puteti selecta categoria de produse care va intereseaza din meniul principal. 

Ce marime mi se potriveste?

Pentru a afla dimensiunea care vi se potriveste, puteti folosi ghidul de marimi afisat in paginile de produs. Detalii suplimentare despre modalitatea in care sa va masurati puteti gasi in pagina "Tabel de marimi" din cadrul site-ului. Pentru informatii suplimentare referitoare la produsele noastre, nu ezitati sa ne contactati folosind orice modalitate de contact de pe site (chat, telefon, e-mail, formular de contact).

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, VANDRE (vandre.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.



  • Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pe acest site puteti plasa comenzi si fara a va crea un cont. Totusi, va recomandam crearea unui cont de utilizator pentru a putea tine evidenta produselor dvs preferate si evidenta comenzilor anterioare. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind orice modalitate de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.


  • Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind orice modalitate de contact de pe site (chat, telefon, e-mail, formular de contact).

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind orice modalitate de contact.

Ce taxe suplimentare voi plati?

Pentru comenzi cu valoare mai mica de 400 lei, se percepe o taxa de transport de 20 lei. Transportul se realizeaza prin curier rapid.

Cat dureaza livrarea comenzilor?

Comenzile primite vor fi livrate in termen de 3-5 zile.

Pentru informatii referitoare la modalitatile de plata si la efectuarea retururilor, va rugam sa consultati pagina "Cum cumpar" din cadrul site-ului.